出車

妳發生意外之後 , 唔好講話電單車啦 , 就連坐係架私家或者巴士上面 ,
每次有大車係身邊察過 , 我個心都好驚 , 哩d係米就叫做陰影吖?
 
Franki隻手好番喇 , 尋日係佢從出江湖嘅一晚 , 起初我都係諗住食完飯
就番屋企 , 點知比佢地嘅氣氛感染咗 , 我終於有勇氣坐電單車喇 , 好緊
張 , 好驚 , 因為載我果個唔係妳 , 開車個陣真係令我更加想起妳掛住妳
 , 但係…..唔知點解 , 我有種好特別嘅感覺 , 係妳離開我之後 , 我第一次
 , 係第一次感覺到妳嘅存在 , 我feel到妳同我地一齊係公路度行駛 , 我唔
知真定假 , 我只係知尋晚………….家姐……..家姐真係好開心
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

