擔心

上星期 , 亞姨係大陸鄉下打電話過嚟 , 佢話幫我地去咗問米 , 可惜佢只係知道老豆嘅時辰百字 , 所以無問到細妹 ,
不過……老豆話佢曾經見過細妹 , 只係一次咁多(我相信應該係出事個日) , 老豆話細妹喊住叫咗佢一聲 , 令佢嚇咗
一跳 , 老豆問細妹 , 點解妳會係度 ? 細妹回答話"係意外", 之後細妹就消失咗 , 到而家都未見過佢出現亦揾唔到佢
, 個拜神婆話細妹比佢世界嘅人困住咗 , 點解呢 ? 媽咪又轉達得唔清楚比我聽 ! 我真係好擔心呀 !
 
細妹……..我好想知妳嘅現況 , 我真係好想見到妳 , 我好掛住妳………………………
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

