母親節

琴晚收到哥哥送比我嘅母親節卡 , 須然遲咗一日 ,
但係我都覺得好開心 , 不過張卡入面寫咗幾個字
 
         祝你母親節快樂 , 但是你成日罵我 ,
         我感到同已前生活很不同 , I Love You ,
         我愛你
 
卡面上畫咗兩個人 , 一個寫住媽媽 , 另一個就寫婆婆 ,
其實……係我睇住張卡嘅圖案同字樣嘅同時……我個心
一直係度流緊眼淚  
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

