疲倦的一天

琴日……好疲累吖 !
聽D朋友講龍山寺幾好幾靚 , 所以琴日抽時間上午同媽咪B哥去咗龍山寺睇下個邊嘅風景環境 ,
諗住買多個位置比老豆同埋細妹落腳聽下佛經 !
唔……D環境都係一般啫 , D位太密喇 , 空氣就麻麻 , 果個所謂嘅升降機又耐又細 , 好多人都令願
行樓梯上落 , 喜歡自由嘅老豆同細妹一定唔鍾意果度 , 所以我地只係行咗一陣食埋午飯就離開
喇 ! 我地跟住去咗士多卑利園半日遊 , 如果唔係因為細妹我一定唔會去 , 我最怕去D又熱又曬又
多蚊嘅地方 , 係屋企訓下覺唔好 , 不過……車會攪嘅活動我一定會盡量抽時間去參與代細妹佢出
席 , 再加埋又可以帶哥哥一齊去玩下 , 唔洗係屋企咁悶 !
 
細妹……細妹……家姐我………………..   
 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

