黑板式

琴日同友人係MSN上提起黑板式嘅工作 , 講真吖 !
我都好討厭黑板式 , 如果唔係我應該仲係政府土地註冊處安定一直工作到現在 !
咁耐以嚟我最Enjoy就係 3 年前係新創做嘢嘅時候 , 新創係自己一手創造嘅公司
擁有自己嘅生意 , 有挑戰性又有滿足感 , 從來都估唔到自己能夠做得到
 
可惜…..老豆臨走還清醒嘅時候 , 曾經向我講過 : [ 你要記住 , 老豆離開之後 ,
無論如何你都要顧住屋企 , 就算要放棄工作同興趣你都要睇住個仔同媽咪 ,
做任何事都要諗清楚 , 千其唔好亂嚟 ! ]
 
而家嘅我就因為要照顧媽咪同個仔 , 已經放棄咗興趣同月入過萬嘅工作 ,
每日定時定候番工放工 , 每日做同一樣嘢 , 每月只得幾千蚊人工
 
真死板
 
 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

